De container is er!!

23 juli 2018 - Noord, Aruba

Hi daar in het warme Nederland!

Hier even een korte blog dit keer. We zijn op dit moment ook maar op 1 plek aan de gang en dat is in ons huis en maken verder weinig anderen dingen mee dan verven en schoonmaken. Ohh ja en flauwvallen....... klein detail. Huib is vanmiddag van de ladder afgevallen en door de pijn was hij even buiten westen. Nu heb ik dat al vaker met hem meegemaakt, maar die kinderen nog niet, dus die waren behoorlijk geschrokken en verdrietig. Gelukkig gaat het nu weer goed! Heeft Huib alleen het vel van zijn scheenbenen. Het verven was bijna klaar (hopelijk lukt het hem om het morgen verder af te maken en anders komt het wel), eerst morgen een container uitpakken!! Vanmiddag is hij gebracht namelijk! Yeah! Was echt wel een momentje hoor. Bijzonder!. Nu maar hopen dat het de goeie/onze is, haha. Hij mocht nog niet open, dat moet in bijzijn van de douane. En ja, wanneer die langskomen???? Hopelijk morgen, dan kunnen we aan de gang. Kunnen we ons huis gaan inrichten. Echt zin in. En Rylan kan niet wachten om te gaan fietsen :-). Ayo ;-) xxx

1. Gerard Philipsen:
    Lekker dat de container er is👍. Beterschap voor Huib🤕
  2. Ruth Harms:
    24 juli 2018
    Wat heerlijk dat de container er is. Hopelijk dus de goede. Jullie vermaken je prima als ik dat zo lees en zie. Leuk hondje ook 🙂
  3. Marloes:
    Beterschap Huib!
    Wel een beetje voorzichtig doen daar hoor?
    Wat heerlijk dat de container er is, dat wordt een feestje om uit te pakken voor iedereen.
    Wordt het huis nu echt jullie huis met eigen spulletjes.
  4. Carla:
    24 juli 2018
    Wat super. Lekker weer jullie eigen spulletjes!!
    Maar wat wordt het mooi jullie huis. Knapt lekker op. Heel veel succes met uitpakken en Huib beterschap!!
  5. Marlene:
    24 juli 2018
    Super dat jullie container er is! Beterschap voor Huib!
  6. Jan Jansma:
    24 juli 2018
    Fijn dat de container er is. Heel veel succes met uitpakken. Hoop dat het lukt om de zware dingen eruit te krijgen. Laten we er vanuit gaan dat er geen verdere verwondingen ontstaan. Maar bij Huib is dit meestal eenmalig.
  7. Angelina Adams:
    29 juli 2018
    Leuk om jullie blog te lezen. Jullie huis ziet er al top uit, straks helemaal als jullie eigen spullen uit de container komen! Wat een leuk hondje hebben jullie. Nog heel veel succes verder en beterschap Huib!