Klaar voor het grote avontuur!

1 juli 2018 - Breezand, Nederland

SAM_8728Ja hoor, morgen gaat het dan echt gebeuren. De koffers zijn ingepakt. We mochten 200 kilo mee en zitten op 195 kilo ;-). We slapen vanavond nog een laatste nachtje met elkaar op de kamer en dan staat morgen om 08.30 uur de taxi voor de deur. Op naar ons grote avontuur. De afgelopen 2 weken erg intensief afscheid/gedag gezegd tegen de mensen om ons heen. Daar waar een heleboel tranen zijn gevloeid, is er ook heel veel warmte en liefde om ons heen geweest. BEDANKT daarvoor!! We vliegen om 13.20 uur en komen om 18.20 uur (Arubaanse tijd) daar aan. Het tijdsverschil is 6 uur (vroeger), dus jullie liggen waarschijnlijk al lekker in jullie bed als wij landen. Maar we laten snel iets van ons horen. Leuk dat jullie ons (gaan) volgen. Tot ziens mensen! Lieve groetjes van ons. xx

1. Esther Weel:
    2 juli 2018
    Nou Kathy daar gaan jullie....

Ik wens jullie ontzettend veel geluk, liefde geduld en wijsheid met dit nieuwe avontuur!
    Dapper en stoer, dat is het 💪👊!!
    Geniet met volle teugen en ik zal jullie blijven volgen 😘😘
  2. Nancy:
    2 juli 2018
    Wat leuk om jullie eerste verhaal te lezen! Goede vlucht en dat er maar veel mooie verhalen mogen volgen. 😘😘
  3. Natasja Baartman:
    2 juli 2018
    Enorm veel plezier en succes met alles wat op jullie pad komt, en gaan meemaken!!
  4. Cathy:
    2 juli 2018
    Nou... nog eventjes op de Breezandse zandgrond... een hele goede reis en tot horens succes
  5. Janneke:
    2 juli 2018
    Lieverds, enorm veel plezier!!!! Heel veel geluk op jullie nieuwe avontuur.

Liefs Janneke
  6. Heidi:
    Good luck lieverds!!
    Xxx mhsm❤️
  7. Carla:
    2 juli 2018
    Zooo hé wat een koffers. Nu gaat jullie avontuur echt beginnen. Hele goede vlucht en veel succes. Dikke knuffel!!
  8. Koert en Ina Boersma:
    2 juli 2018
    Goede reis, en heel veel geluk. We blijven jullie volgen. xxx
  9. Marga:
    2 juli 2018
    We gaan jullie missen! Veel geluk daar, en natuurlijk blijven we jullie volgen.
    Wens jullie een goede vlucht!

liefs Marga
  10. Gerard Philipsen:
    2 juli 2018
    Leuk om jullie ook hier te volgen😊🇦🇼🌞
  11. Jacelien:
    2 juli 2018
    Goeie reis en heel veel plezier en volgen gaan we jullie zeker!
  12. Bianca:
    2 juli 2018
    Veel geluk liefde en gezondheid en vooral veilige reis en plezier het gaat jullie goed
  13. Jan Jansma:
    2 juli 2018
    Goede reis en heel veel geluk in jullie nieuwe woonplaats.
  14. Cobi:
    2 juli 2018
    Succes daar en veel geluk , sterkte met het afscheid morgen
  15. Linda Poelsma:
    2 juli 2018
    Succes daar en een goede reis
  16. Janny ( juf)☺️:
    2 juli 2018
    De loei zware dagen van afscheid zijn geweest, nu de toekomst in! Hoop gauw foto's te zien van jullie woning. Geniet van jullie avontuur! Het is begonnen! Knuffel!
  17. Danielle Wiskerke:
    2 juli 2018
    Een hele fijne tijd daar! En een veilige vlucht.
  18. Dianne:
    2 juli 2018
    Hele goeie reis en een mooie tijd gewenst!